Ayazzz Merhaba güzel anneler, Sezeryan sonrası kanamanız ne zaman kesildi ? Benim 17gün oldu azaldı hatta 2gün gelmiyor sonra geliyor falan gibi böyle sizde nasıl durumlar
Zeynos Ayazzz benim de bir gün oluyordu iki gün olmuyordu 30 gün için de bitti tam 40 gün olduktan sonra da adet oldum
Zuhalnehir Ayazzz bizde yarın bir ay olucaz hala lekelenme şeklinde oluyo arada. Seninki normal. İki ay bşle devam edebiliyomuş araştırdığıma göre
ikos58 Ayazzz 2 gun azıcık leke geldı sdc hıc kanamam olmadı dogum yapalı 4 ay oldu hala adet de olmadım şişlikten patlıyorum 😁
Ayazzz Zeynos birebir adet olduğunu nasıl anladın canım yani kanama devam ediyor zannederdim heralde🤷♀️
Zeynos Ayazzz önceden tam böyle kırmızı değildi ve az geliyordu ama o bir hafta önceden nasıl adet oluyorduysam öyle oldum ben de adet sandim
Zeynos Bana da öyle dediler hatta korkuttular acaba süt ün mu yok diye felan ama doktor a da gittim olabilir dedi bazıların da hemen oluyor doktorum ün da hemen olmus mesela
Ayazzz ikos58 oo aslında kanaman olsaydı Doğumdan sonra rahatlardın benimde hastanede yoğun olarak oldu eve geldikten sonra azar azar geldi her gün de gelmiyor bitmek üzere sanırım ama şişlik hiç kalmadı