Neden fal olsun sadece bi tahmin çoğu da eğlence amaçlı yapıyor.zaten iki ihtimal var .çok ta şey yapmayın. Bana da yeyzem tutturmuştu yapalım diye hiç anlamam hiç te inanmam. Erkek olacak demişti oğlum var. Doktor bile 7. Aya dopru görebildi.cinsiyetimizi asla dönmedi göstermedi inatçı paşam..zaten 8 aylık doğdu nerdeyse öğrenemeyecektik doğuma kadar.