Merhaba anneler 7 aylık hareketli bir oglum var kisa mesafe yolculuklarda bile sıkılıp hareketleniyor ve oto koltugunda oturmamaya direniyor yolculuklarimiz zor oluyor. Önümüz yaz tatil zamanı uzun yolculuklarda nasil oyalarim bilmiyorum tecrubeleriniz varsa paylasirmisiniz lutfen