Rbi
Benim kızım da böyleydi 3 gün yüksek ateş sonrasında vücudunda döküntü oldu meğer 6. Hastalık diye bir hastalık varmış onu geçirmiş herhangi bir şey yapmaya gerek yok ateş 3 gün sürüp aniden kesilirse bilinki 6. Hastalık geçiriyor kendiliğinden de düzeliyor herhangi bir şey yapmaya gerek yok korkulacak bişey değil çocuğu bebek yaşıyor bunu . Tabi siz takip edin sürekli olarak . Geçmiş olsun 💐