İkinci oğlumu kucağıma aldım şükür 24 günlük olduk bile. Oğlum 36 haftalık doğdu kuvezde kaldı 3100 doğmuştu 100 gr vermişti geçen hafta 3500 du. Ama şimdiden zayıf küçük kelimeleri duymaya başlıyorum diğer oğlumun alerjisi vardı ben diyet yaptım ona rağmen kilo.alimi üst sınıra yakındı ama herkes hep zayıf vs dedi şimdi bunda da başladilar. Kaynanam çocuk hergun kaka yaparsa et tutmaz dedi bugün.
Buna mama versen içer vs diyo ama sütüm gayet yeterli maasallah diğer oğlumu tam 2 sene emzirdim. Sütun yaramıyor dediler şimdi de diyorum ki sütüm var ama biraz mama da mı versem diyorum eşimde istemiyor bilmiyorum sırf biraz daha kilo alsın diye mama vermek de mantiksiz ne yapacam yani benim.sutum yarayışsız mi ?