Srzry Merhabalar 2 ay 3 günlük ikizlerim var. Uyuturken şimdiye kadar kucakta uyutup artık nerede dururlarsa oraya yatırıyordum. Ama annem yanımdaydı. Kucakta uyutmak dışında ne yapıyorsunuz,nasıl uyutuyorsunuz?
baykuskiz_ Srzry o zamanlar besige koyuyordum kendileri uyuyordu zamanla beşiği sallamaya başladım. Sonra besik de kesmedi bebek arabasinda uyutmaya başlamıştım
Paramedik16 Srzry 4 aylık ikizlerim var canım bazen doyurduktan sonra gazlarını çıkarırım emzirme yastığına koyarım orda uyuyakalırlar bazen birini göğsüme birini ayağıma alıyorum bazen beşiklerine koyuyorum sallıyorum o an duruma göre değişiyor yani deneyerek bi şekilde uyutuyorum :)
Sevvl Srzry yerlerıne koyuyorum pusmuş yapıyorum esım kucağına akıyor kızıyprum alısırlar kucakta uyumaya diye tabi çok ağlarlarsa ağlıyoruz ama genelde yyuyorlar
Srzry Paramedik16 valla bizde de durum aynı ama bi düzen oluşturmak istiyorum çünkü ikisinide kucağıma alıp uyutamam tek başıma siz tek mi bakıyorsunuz
Sahingiller Canim 15 aylık ikizlerim var. Birinj ayağımda birini hamak beşikte sallayarak uyuturdum çünkü çok gazlilardi başka türlü uyumazlardi zor bela uyuturdum
Paramedik16 Srzry gündüz kayınvalidem akşam annem destek oluyor ama genelde yük bende çünkü anne istiyorlar artık anlıyorlar yani