BulutBey- Merhabalar, Yurtdışında aşı takvimi nasıl oluyor ve dr kontrolü nasıl ilerlemekte şuan 14 aylığız ve yeni geldik Danimarkadayız. Deneyimlerinizden faydalanmayı çok isterim. Teşekkür ederim 🌼
Aslananne1 BulutBey- ben almanyada yaşıyorum aynı Türkiyedeki gibi ilerliyor aşı takvimi dünya Sağlık örgütü nün belirledigi takvime göre gidiyorlar her yerde aynı sizde Danimarka da tüm sağlık kartlarinizi yaptıktan sonra bi pediyatriye gidebilirsiniz Danimarka da nasil işliyor bilmiyorum her eyalet farkli😊
Blackbird88 BulutBey- aşağı yukarı aşılar aynı bazı aşılar ülkenin risk durumuna göre değişebiliyor sadece. En yakın sağlık kurumuna kaydınızı yaptırdıktan sonra çocuğun aşı belgeleriyle gidin onlar hangilerini olması gerekiyor, hangi ayda gitmeniz gerekiyor size söyler