Leo2020 aslında olay doktorlarda başlıyor, çok hareketli dedikleri anda ebeveyn panikliyor, yaptığınız çoğu araştırma eminim İnternet üzerinden, tavsiyem yapmayın. Disleksi, hiperaktivite vb dikkat ile ilgili detaylar bakın sorun demek istemiyorum! 4 ki o bile erken 6 yaş arası, nöroloji sonrası pediatri tarafından teşhis koyuluyor. Yani çocuk doktorunun hareketli demesi bizim için birşey ifade etmiyor. Cocuk bu durgun olsa bu seferde cok durgun bölesini görmedim denir, onu araştırırsınız gene benzer şeyler çıkar. Erken cocuklukta doğum ile gelen gen bozukluğu yoksa, lütfen hareketli, durgun, yok yerinde durmuyor masalarda geziyor gibi septomlar uydurup kendinize hayatı dar etmeyin. Göz kontağı kuran, sesi takip eden ve duygusal tepkileri olan bebekleriniz varsa biraz gönlünüz ferah olsun.
Sevgilerimle 🌼