2 gündür araştırıyorum kuzum bende.. 2 ayrı doktora gidiyoruz biri sidefer biri bestiron önerdi.. kendim ebe olarak arkadaşlarıma da sordum herkesten aldıgım cevap “ikiside aynı farketmez istediğini kullan dediler” benim içime nedense bestirondan daha az şikayet var diye bestiron geçiyor aldım 2 güne gelir…