Oğlum 11,5 aylık çok iştahsız bir bebek artık tükendim her yemek saati yaklaştığında geriliyorum acaba bu sefer nasıl yediririm diye resmen emerek yaşıyor geçenlerde köy düğününe gittik erken döneriz diye yanıma yemeğini almadım geç kalınca da oradaki düğün yemeklerinden yedirmek zorunda kaldım bir güzel yedi tabi o yemekler tuzluydu artık tuz vermeye başlasam mı azar azar iştahına faydası olur mu yoksa bu çocuk bir deri bir kemik kalacak 😔