Sgnnn
Bir öğretmen olarak “Efe ve Çınar” bu iki isimde oluşta hiç sakin olanı görmedim ben.
Yaramaz kelimesiniz kullanmıyorum genel de çok hareketli diyorum. Ama normalin dışında çok hareketliler.
Nadir iki ismi kullanan kişiler de bır tık daha uysal olduğunu söyleyenler duydum.
Ben insanların isimlerini ve anlamlarını taşıdığına inanırım.