Merhabalar 4.5 ay oldu doğum yapalı. Lohusa kanamam ilk günler gibi değil çok çok azaldı ama tamamen bitmedi. Çok az şekilde kahverengi lekelenmeler oluyor. Bu süre de doktoruma bi kaç kez gözüktüm. En son ki kontrolde bir sorun olmadığını devam etmesi halinde ilaca başlayacağını söyledi. Dün halenndevam ettiğini yazdık doktoruma primolut n ilaç alabilirsin sabah akşam dedi. Öncelikle başına böyle bişe gelen var mı ya da bu ilaçtan kullanan var mı?