Merhaba daha 27 günlük bebeğim var ve poposunun içinde çatlak oluşmuş çok fazla gazlı bi bebek çok fazla ıkınıyor kendini artık kıpkırmızı ediyor doktor krem verdi ama çok işe yaramadı çok acı çekiyor gibi ne yapmalıyım kabız değil anne sütü veriyorum sadece ne yapmam lazım bubikinmalari için