BurcuEymenFikret Merhaba hanımlar. Benim oğlum 2 aylıkve kuyruk sokumu y şeklinde. Varmı bizim gibi olan ? İnternette çok kötü yazılar okudum. Üzüntüden bi hal oldum.Doktora gösterdik ultrason istedi ama acelesi olan bişey olmadığını söyledi.Ben hala üzülmekteyim
Serra BurcuEymenFikret canim benim kizimda da aynisi var ama sorun etmedim 2 aylik olunca kalca cikiklik ultrasyonu var orada belli olur herhalde birsey varsada
Elifdefnem BurcuEymenFikret merhaba. Benim kızımda da vardı aynı. Kalça ultrasonunda orayıda istediler ayrıyetten ve şükür hiç bişey çıkmadı canım. İnşallah sizde de birşey çıkmaz 🙏🏻
hasansmom BurcuEymenFikret benim oğlum da aynı şekildeydi kilo aldıkça düzeldi normal bir görünüm aldı😊
Esderler__ BurcuEymenFikret merhaba 🙏🏻 Post açalı 2 sene olmuş bi problem yaşadınız mı acaba 2 aylık kızımda da kuyruk sokumunda Y şeklinde çizgi var
BurcuEymenFikret Serra internette pek güzel şeyler görmedim de canım. Kalça ultrasonu çekildi bizde ama bunun için ctesi tekrar çektircez
BurcuEymenFikret Elifdefnem inşaAllah canım ya. Doktorda demiş eşime eşim fotosunu gösterdi bu bi hastalık ama yapılan testlerde kimsede bişey çıkmadı şimdiye kadar demiş.. inşaAllah bizdedd çıkmaz
BurcuEymenFikret Elifdefnem şükür ki bizdede bişey çıkmadı. Çoğu bebekte oluyomuş sanırım ama kötü bi sonuç çıkmıyomuş hiç.