Dün oyuncağıyla yürürken düştü iç dudağını kesmiş kanamıştı baya ,sabahta baktığımda şişmiş ve böyle beyazlaşmış iltihap falanmı kapmış sizce , bir kere daha agzınn içini geçendede yarayapmişti sert cısımle doktora götürdüm kendı geçer dedi ama böyle beyaz değildi götrsemmi yinede doktora acaba https://imgyukle.com/i/E2DSSp
https://imgyukle.com/i/E2Dy96