aygultngvn Arkadaşlar sizin önereceğiniz oyun halısı modelleri nedir? Ben çok kararsız kaldım. Çünkü piyasada 50 TL ya da oyun halısı var 300 TL ya da. Sizce pahalı almaya gerek var mı? Öneriniz nedir? Yardımcı olursanız sevinirim 🏵️
Deletedmom_15 aygultngvn yuvarlak piyanolu en iyisi bence, çünkü alan geniş bebek daha rahat ediyor. Ortalama 100-150 ₺ lik bir şey yeter bence
Hazine_aykut aygultngvn insan bi hewesle alıyor fakat 1 ay taş çatlasa 2 ay duruyor onda sonra hareketlendikçe yeri gögü indiriyorlar çok pahalı alma taraftarı değilm bn 😀
[silindi] aygultngvn Pahalı bişeye gerek yok bence çok yatmayacak çünkü. Bize hediye geldi her tarafından sesler çıkıyo hayvan sesleri müzik falan. 3 aylıkken başladı oynamaya hoşuna gidiyordu şimdi4 ay 10 günlük dönmeyi öğrendi durmuyor bile üzerinde fıldır fıldır bütün odayı dolanıyor 😂
Gulcin9612_ aygultngvn bende e bebekten almiatim oğlum 3 bucuk aylik hala kullanıyoruz bence al duruyor benim oglum piyanolu almistim 100 tl di
Balliturta aygultngvn fisher price piyanolu aldım memnunum 250 liraydı. 6 buçuk aylık ilkten yatarak oynuyordu şimdi oturarak piyano çalıyor , 4 tanede oyuncağı var ekstradan baya işime yaradılar
Muyesser Ben internetten aldım 100tl ye babyes piyanolu oyun halısı. Kızım 2 aylıktı aldığımızda su an 3 aylık. Piyonalara bastıkça ayaklarıyla rahat gaz çıkarmaya başlamıştı ilk zaman oyuncakları dikkatini çok çekmedi su anda oyuncaklarıyla sa oynuyor
Gokceninannesiiyim aygultngvn çok pahalı birşey almamanı öneririm bizimki toplasan günde 10 dk duruyordur oyun halısında çok çabuk sıkılıyor. Bana hediye gelmişti ortalama 70-100 tl olanlardan.
Mom0363 İyiki almışım dediğim şeylerden biridir oyun halısı. kızım yarım saat oynuyor üzerinde. Piyanolu olanlardan aldım 150 liraya.