Srfnr1 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ilk 4 ay içinde yaptırmanızı tavsiye ederim. Hareketlenmeye başlamadan yapılırsa iyileşme süreci hızlanır. Bebek açısından da daha sağlıklı olduğunu söylüyor doktorlar. 2 yaş ile 6yaş arası önerilmiyor fallik dönem olduğu için yani vücudunu tanımaya başladığı için.