alpinannesi3 bende kullanmam diyordum ama diş döneminde hiçbir şey yemedi muzla onu verdiğimde yedi. Yapacak bir şey yok çok kasmamak lazım. Herkesin kendi anneliği, vermeyene de saygım var tebrik de ederim yani. Ben artık her şeyi veriyorum yediklerimizden de (yasaklılar hariç) az tuzlu az salçalı, doktorumuz da öyle söyledi