Kubra5151 sileepy yenidoğanla başladık ama iki aylıkken bimin bezşne geçiş yaptım oğlum 7 aylık hala onu kullanıyorum akşamları saat 8,9 gibi değişiyorum bezini sabah 8 de alıyorum byq dolmuş oluyor ama çok şükür bugüne kadar ne pişik nede taşma yaptı hem uygun hem güzel hemde kullanışlı daha ne olsun 😊