defneemomm Kızlar kızımda göbek fıtığı vardı, bir kaç gündür şişmeye ve morarmaya başladı 2 gecedir acildeydik bu gece sevk ettiler gece 4 buçukta başka şehire geldik kızıma lütfen dua eder misiniz🥹 yavrum ağlaya ağlaya bir hal oldu😭
defneemomm Seda23Yusuf benim kızımda çok gazlı gazdan ağladıkça şişiyor ama 2-3 gündür morardı da o yüzden doktorlar korktu
EcrinMelek1- @defneemomm rabbim şifa versin inşallah 🤲 bizim kızın da doğduğunda 1cm göbek fıtığı vardı doktora götürdük geçer dedi ve geçti şükür inşallah sizde bı an önce atlatırsınız 🤲
ikibebebiranne_ Benim oğlumun da göbek fıtığı vardı ceviz büyüklüğünde korkmayın Allah büyük Rabbim şifasını versin yavrunun 😔
Merve43 defneemomm sizin bebeğinizin fıtık kısmına barsak sıkışmış acilen ameliyat olması lazm çok acilen ileus denir bagirsagin bir kısmını almak bile gerekebilir
Sevgikra defneemomm rabbim şifa versin yaşamadım ama hastanede birine denk gelmiştim çok zor gerçekten rabbim sabır versin 🙏
Poly-ana defneemomm Ah miniğim benim rabbim acil şifalar versin kolaylıklar versin acısını ağrısını ondan alsın bize versin inşallah ah kuzum benim 🙏🏻 Haber ver durumundan olur mu
defneemomm Poly-ana şuanlık takipte kalacaklar göbek fıtığını aydan aya, emdikten sonra kusması var şimdi onu takip ediyoruz. Ben alerji olduğunu düşünüyorum:(
defneemomm Merve43 doktor musunuz? Araştırma hastanesinde ki büssürü çocuk cerrahı baktı kızıma böyle bir durum olmadığını söyledi çünkü de? Hatta sizin dediğiniz durumun belirtilerini de anlattı kızımda hiçbiri yok. Ayrıca ben soğukkanlı biriyim ama belki başka birine bu yorumu yapsanız endişe duyabilirdi.
RANAMMM Merve43 Doktorsunuz galiba, hem doktor bile olsanız görmeden muayene etmeden ne kadar keskin bir dille yazmışsınız karşınızda ne kadar çok korkan ve üzülen anne varken çok ilginç
KubeyHatun Merve43 Uslüp inanılmaz korkutucu. Biri bana böyle yazsa, sütüm kesilirdi herhalde korkudan. Kaygı bozukluğu olabilir kadında da.. Dediğiniz doğru olsa bile yumuşak tonlamalar gerekmez mi sizce de?
Brokolilim Merve43 Görmeden teşhis koyup zaten üzülen anneyi nasıl endişeye sürüklüyorsunuz gerçekten yazık.