Merhaba kızlar bugün 16.gunumuz ama kızım 2-3 gündür fazlasıyla huysuz normalde gunduuzlerı uyuduğunda 2 saat uyurdu sımdi ise 1 saat uyanmadan uyuduğu yok doktora goturduk geçen gün birden nefes alamadı morarma yaşadı doktor çok beslenıyo dedı anne sütünü sagıp verıyodum 90ml. Geceleri sadeece 2 kez mama yıyodu suan 75 ml. Dusurduk doktoru çok gelmıs dedıgı için ama doyuyomudur bundan mı huysuz sizde de böyle bir durum yaşayan oldumu acaba bebeklerınız nasıl aglama sıklığı uykusu ?