Fahriye1987 geçer 2 haftaya kadar herhalde, bizde 38 günlük olduk daha şurda 10 gündür benimsedim, bazen arada yine aklım gidip geliyo uyumasa sinirleniyorum sonra dank ediyo kafama uyuma yöntemleri buluyorum mesela, yada niye uyumamış olabilir diye düşünüyorum mesela bezine bakıyorum temiz, haa aç olabilir diyorum, kontrol ediyorum açsa ya meme ya mama veriyorum, onlarıda almazsa herhalde gazı var diyorum onlarada bakıyorum varsa çıkıyor yoksa tamam uykusu var ama direniyo uyutma yöntemleri deniyorum, işte omzuma alıyorum bağrıma yatırıyorum emziğini veriyorum böyle böyle kendimce yöntemlerle alışıyorum yani, ilk zamanlarım aklıma geliyo eşime anlatıp gülüyorum mesela el kadar çocukdan korktum bakamıyorum beceremiyorum diye, salak gibi annemi arardım kaynanamı arardım susmuyo ağlıyo uyumuyo diye çünkü benimseyemedim yabancı gibiydi insan kendi çocuğunun huyunu bilmez mi değilse, gün geçtikçe daha düzeleceğine inanıyorum sizde inanın