Öncelikle çok geçmiş olsun inşallah hepiniz iyisinizdir, ben Hatay iskenderundayim büyük bir deprem geçirdik, ve hâlâ daha devam ediyor. Rabbim korusun hepimizi, nolur dua edin geçsin artık deprem, biz evde kalıyoruz ama bu depremi duyunca biraz endişelendim. 😢