canantkn gitmenizde fayda var hiç birşey yoksa bile içiniz rahat eder bazı bebeklerde triod hormonları çalışmayabiliyor oda kiloya neden olabilir. Sorun çıkacak diye korkmayın gidince ne var ne yok öğrenirsiniz içiniz rahat eder ama kilosu ortalamanın üstünde 🤷🏻♀️