Merhabalar bebeğim yeni 4 ayı bitirdi 5.aydan gün aldk 15 gündr eli agzndan hic cıkmıyor. Agzının kenarları pütür pütür isilik gbi olmaya başladı. Ve boyun kısmında kızarıklık oldu tahriş gbi pişik gibi Agzının suyu aktığı için midir bepantol sürsem iyileştirir mi?