Zhdsgn Merhaba bebeğim bugün köyü kahverengi siyah noktali kaka yaptık süt alerjisi var diye Bebelac pepti junior kullanıom yeni basladim kakası ondan dolayi olmuş olabilir mi değilse ndn oldu basina gelen var mi
mom0989 Zhdsgn benim de öyle oldu dün canım hem inanılmaz kötü kokuyordu ama siyahlıklar vardı ama bugün düzeldi. Dün yediğim birşey dokundu sanırım
Zhdsgn mom0989 mama veriomusun ben Bebelac pepti junior veriom bence ondan dolayı olmuş diye düşünüyorum çünkü Aptamil pregomin verince olmamıştı