Mhtpnl merhaba, benim kızım da süt sarılığıydı. 2. Ayda hala geçmedi, sonra 1 haftalık sütü azaltıp birkaç öğün mama ile besledik doktorumuzun da önerisiyle. Direkt azaldı sarılık ve sonra azalarak bitti neredeyse. Biraz mama takviyesiyle azalabilir sizin de. Günde birkaç öğün sadece verirseniz hem bebek mamaya alışmaz hem sütünüzden geçmeye devam etmez.