Nescafemm Hayırlı akşamlar anneler. 20 aylık kızım grip oldu bi kaç gündürde balgam var gecelerı rahat uyuyamıyor . Devamlı fizyolojik su yapıp çekiyorum ama geçmiyor başka neler yapabilirim .
Hilal-95 Nescafemm bisolnatur diye bi şurup aldım eczaneden bizde aynıyız bitkıselmıs eczaneci çok iyi bi şurup dedi ama bakalım inşallah fayda eder ya doktor önerisi bunarada
Nescafemm Hilal-95 o şurupu bizede önermişti doktorumuz evde vardı unuttum bak şimdi aklıma geldi hemen kullanayım teşekkür ederim canım