1anne30 Arkadaşlar bana bildirimler gelmiyor yorumları falan rahatlıkla yazabiliyor programa girebiliyorum ama bildirimleri görmek ve cevap yazmak için sürekli profilime giriyorum sadece bende mi böyle acaba?
Ozge_AyazEfee Thesra cancağızım ben çevrimiçi görünmek istemiyorum onu nasıl yapcaz 🥰 eskiden ayarlanıyordu ne güzel 🤷🏻♀️
Deletedmom145 Thesra size bi soru sora bilirmiyim?nasil moderatör anne oldunuz acaba sozu yalnis yazdiysam kusura bakmayin lutfen
Thesra 1anne30 Sistemsel bir sıkıntı olabilir çözümüne bakıcağız teşekkür ederiz haber verdiğiniz için❤️
Deletedmom145 Thesra bir defa bildirim gelmisti bende istemisdim ama olmadi malasefki😀bende isterdim 😁
Deletedmom145 Thesra siz seçildiyinizi nasil bildiniz peki?benim bahtima olmadi😂Bana çok merakli geliyorda kusura bakmayin 🙈🙈🙈🙈 ayarlar falan nasil olur.nasil idare ediyorsunuz farkli birseymi yoksa ayni ayarlar yonlendirmemi