Hamide43 Merhabalar kızım 9 aylık ama hala bü türlü mamayı alışmadı içmiyor asla. Her şeyi denedim yine olmuyor kilo alımı çok azaldı doktor içmesi lazım diyor sizler nasıl alıştırdınız öneriniz var mı yardım edin lütfen
berna5225 Hamide43 vanilya şurubuyla denediniz mi hem tadı güzel oluyo yemde kokusu hafifliyor biz o şekilde alıştık daha sonra kestim puan sade içiyor
123asaf123 Bende vanılya şurubuyla alıştırdım sonradan kestım benım oglum da asla kaçmıyordu bır hafta cok zorlandım ama alıştı