Kızlar bebegim şuan 5 buçuk aylık 4 ayına kadar zorla emzirdim gece gündüz ayakta zıplayarak emziriyordum mama ve ek gıda başladık biberon almıyordu yeni yeni tutmaya başladı şimdide 60 cc anca içiyor zorla o da ne yapmalıyım doyuyormu acaba yeterlimi o kadar yaşayan varmı?