31+3 haftalıkken dunyaya gelen, 1100 gr ve 1580 gr dogan ikizlerim var. Duzeltilmis 8 ay 29 gunluk, kronolik 11 ayliklar. Birisi cok aktif, kollarindan tutunca adim atiyor, yurume egilimi gosteriyor. Diger kizim asla ama asla yere basmiyor. Kaslari mi zayif diye o kadar korkuyorum ki. Onceki aylarda doktora goturdum bir kac sefer. Normal dedi. Ama bana normal gelmiyor. Basina gelen var mı? desteksiz oturma, egilip bir nesneyi alma geri dogrulma, ayaklari yukari kaldirma var, tamamen dönmeye de basladi. Ama basmiyor Allah basmıyor. Lutfen icimi rahatlatin😞