Dyglilaa Kamiledefne arkadasım çok memnundu bende e bebekten set aldım tabağı önlüğü birde kaşığı 105₺ ye 😊
Baharyildiz Kamiledefne Ben kullanıyorum vakumlu kapaklı tabağını memnunun tutuyor vakumu zeminde sorun yoksa.
Kamiledefne Dyglilaa kullanmaya başladınız mı acaba? önlüğü nasıl? Vakumlu tabağın vakumu tutmuyor falan yazıyordu yorumlarda?