Kizlar dün sprial taktırdım. Öncelikle çok zor oldu benim için çok canım yandı ve kalktığımda bulunduğum yer kandı. Ve dünden beri kanamam var. Şuan ağrı vs yok ama hala kanama devam ediyor. Dr ara ara kanama yapabilir vs dedi ama sorduğum herkes bende kanama olmadı dedi. Beni bir aydinlatin 🙏