Semra2557 Kızlar bu doktora gideniniz var mı memnun musunuz bilgileri doğru çıkıyor mu bilgi verseniz daha ilk defa gittim kendi doktorumdan memnun kalmadım bu doktoru duydum buna başladım bugün hayırlısı diyerek😌
balmom Semra2557 ben çok memnun kalmıştım canım ☺ 2. Doğumu mu yaptı eli o kadar hafifti ki hiç yatmadım diyebilirim
Julide00 Semra2557 hayırlı günler, doğumunuzu Esin Bilik hanımda mı yaptınız acaba ? Nasıl geçti ilgili bir doktor mu? Hastane nasıldı? Sezeryan mı oldu? Sezeryan sonrasi kaç günde iyileştiniz ?
Melike2700 Merhaba ben tanıyorum çok iyi doktor 9 ay boyunca takibimi esin hanim yaptı doğum çok pahalıydı orda yapmadım 16 bin dedi