Arya1235 ben de doğduğundan beri hem meme hem mama veriyorum üstelik sadexe emzireceğime o kadar inandırmıştım ki kendimi sonradan çok sıkıntı çektim. Ama mamalar artık anne sütüne çok yakın hale geldi üzülmeyin. 3 ay kontrolünde doktorumuzu değiştirdim çok iyi kilo almış dedi doktor ama mama veriyorum günde 2 kere dedim adam suratıma ee nolmuş yani der gibi baktı 😂😂😂 ondan sonra bana bir ferahlık geldi sormayın.
Tamam anne sütü süper ama mama da ona çok yakın ve zehir değil. Ben mesela doktorun bu tavrına şaşırdım. Emzirme meselesi bence biraz toplum baskısı haline geldi tıpkı normal doğum yapma gibi. Sezaryen olunca diyorlar ya doğum yapmadın ameliyatla aldılar 😂😂😂 emzirme de öyle bir baskı halinde gören direkt EMİYOR MU diye soruyor bir gün birine ters bir cevap vereceğim sabırla geçmesini bekliyorum bu saçmalıkların.
Kısacası üzülmeyin emzirmeyince kötü anne olmuyorsunuz ki siz emziriyormuşsunuz da ne alsa kar bir kaç ay sonra umurunuzda bile olmayacak şeylere dert etmeyin