Kızlar oğlum tam 7 aylık bı ay önce kontrolde doktorumuz desteksiz oturamiyor diye gelişim geriliği var demişti bı ay sonra görüşelim ve bı ay boyunca oturmaya çalışın vs dedi kilosuna boyuna bakıldı kilo alımı felan gayet iyi dedi fakat halen oturamiyor dün sağlıkocağına aşı için götürdüm kilosuna bakıldı bı ayda 200 gram zayıflamış üstelik 15 gündür falan asla kesilmeyen isali var (gün içersinde 4 sefer felan kaka yapiyor aşırı yapmıyor) ama çok sıvı yani işgal olduğu kesin burda da benzer post atmıştım Ozaman ve herkes kilo alımı iyi olduğu sürece korkulcak bişey yoktur dedi ve şuan oglum bı ay önce 7.700 şuan 7.500 kilosu ) böyle bişey yaşayan var mı cuma günü kontrolümüz var nasi bı tedavisi oluyo çok morale ihtiyacm var 😭