23zumra betulergl s MehmetAras sezeryan oldum yanlarda catlak vardi 20 gundur kulaniyorum hemen hemen biraz gitti catlaklar kirmizi iken kulanmasi gerekiyor
[silindi] MehmetAras bende sezeryan oldum hamılelıkte bir gunde catladı resmen Sok oldum. Sonra krem surmeye basladım kızarıklık lar gttı azalmada var tamamen gecermı bilmiyorum ama etkili gundr iki kez yapıom
Srfnr1 Bende az once reklamlarda gordum arastiriyordum etki ediomus sanirim ama hic bir urun tamamen ok etmiyomus acaba devlet hastanesinde bunjn icin esteteik yapiyolarmi 😏
Asaf_19 betulergl ben kullandım bana faydası olmadı düzenlide kullandım 3 şişe bitirdim yedinci ayda çatlaklarım başladı önleyemedim sürekli sürmeme rağmen sonra mustella maternite aldım sanki o daha iyi geldi kaşıntıyı hemen kesti ama artık çok geçti çatlaklarım oluştu malesef😕
2kuzucukannesi betulergl ben ilk hamileliğimde vazelinle birlikte kullandım ama faydası olmadı çatladım ikinci hamileliğimde hiçbirsey kullanmadım ama ekstra çatlağım da olmadı ilk de çok zayıfken birden kilo alınca vücut tepki verdi demek ki 🤷♀️