Ayngun Bu ilaç hakkında bilgisi olan var mı ? 2 yaş altı kullanamaz yazıyor ama acil doktoru 3 aylık bebeğime bu ilacı verdi
Ayngun Karpuz25 haklısın canım ama 2 yaş altı için kullanılmaz yazınca sormak istedim Burda kullanan oldu mu diye
Alse35 Ayngun ben de ilidir kullanıyorum 18 ayında verdi doktor grip başlangıcı gibiydi iyi geldi şükür
MerveST Ayngun benim bebeğim 7 aylıktı verdi doktor ama yarım ölçek kullan demişti. Gerçekten işe yarıyor ama ben çok kullanmadım 2-3 gün kullandım sadece