büyük kızım iki yaş üç aylık bir süredir babaannesindeydi arasıra bize geliyordu (içinde bulunduğumuz şartlardan d dolayı öyle olması gerekiyordu) artık tamamen bizimle kalacak o bize geldiği zamanlar eşimle aramda uyuyordu bu arada ikinci bir bebeğim daha oldu ve oda iki aylık şimdi büyük kızımın odasını ayırmak istiyorum sizce psikolojisi etkilenir mi?