fatima evet anne sütü bebekler için en iyisi kiloyuda yakabiliyolar ama bi kilo alt- üst sınır tablosu var ve bebekler ona göre değerlendiriliyo. Yani bu bebek anne sütü alıyo ve 10 kilo olmuş normal demez hiç bi doktor nasıl ki bebeğin zayıf olmasını istemiyolarsa fazla kilolu olmasınıda istemezler ki bi normal kilo değeri tablosu var. Doğru ve sağlıklı olan herşeyin normal sınırlar içinde olması.