Kaansmomm Anneler merhaba oğlum 11 aylık ve sürekli vuruyor buna nasıl engel olabilirim. Suratımıza vuruyor sürekli ve gülüyor . Bunu yapınca hiç gulmuyoruzz güzel bişey yaptığını sanmasın diye..ne yapicam böyle ben
mA_06 Kaansmomm aynı durumdayim desem hatta ısırıyor ve sap diye vurup cimcikliyor birde umrunda olmuyor kafasini geriye atmayada başladı, iki ellerini yumruk yapıp dişleriyle beraber sıkıyor birde istedigi olmadığında delirixem
Hep-sevgiden Kaansmomm bizim oğlanda ayni 11 aylik cnm elimi koyuyorum vurmasın diye çığlık atıyor elimi kaldırıp yine vuruyor saç küpe ne varsa çekiyor demekki bu aylarda böyle oluyorlar
Aslananne1 Kaansmomm benim oğlan da saçıma takmış durumda ikide bir saçımla oynamak istiyor ve çekiyor da aciyor elinden alınca da kızıyor ağlıyor yüzüme vuruyor 😀😀bu ayda demek böyle oluyorlar 1 yaş sendromu bitmiyor bunların atakları sendromlari dinime imanima yetti artik😂
alpsmother_ Kaansmomm aa bende diyorum ki benim oğlum sinirli bir çocuk yandım ben meğer herkes aynıymış 😂 saçlarımı çekip koparıyor emzirirken boynumu her yerimi o jilet gibi tırnaklarıyla çizer bir de herkesin yüzüne vuruyor tokatlıyor benim yüzümü ısırıyor resmen sinirlenip duruyor kendi kendine ya küçük adam 😂
Kaansmomm Hep-sevgiden ne yapacağımı şaşırdım artık ya. Öyle de Güzel vuruyor ki şap diye eli de ağır keratanin
AngelMotherr Kaansmomm bizim kide aynıydı bi ara çok ısırdı vurdu etti ama 18 aylik oldu nadir vuruyor çok dayak yedik ama bugün küçük oklavayla kaval kemigime vurdu mosmor evde kocamla da dövüş vs. Yapmıyoruz sanırım erkek geni 😅
Aselmina1906 Kaansmomm yanlız değilmişimm yüzümze vuruyor bir anda sinirleniyor emerken zaten sürekli temas halinde çiziyor biyerlermi ısımarsı meşhur ztn tepki vermemeye çalışıyorum ama kızım bundan zevk alıor😂😂
Aselmina1906 Kaansmomm aynen aynen ama boğaz kısmım göğüs kısmım okdr berbat haldeki tırnak izi hep😂😂😂😂
Butterfly_1802 Kızımda o ayda öyleydi hemde nasıl vuruyordu Genelde huysuzdur ama o 11 ayda var bir iş 1 yaş sendromumuydu neydi galiba durumlar vahimdi Çok korktum gecmicek dıye suan 15 ayında sinirlenirse cok yapıyor sadece Yani gecıyor 😅
incitanem3 Kaansmomm benimde 11 aylık sabah dayak yiyorum tokat atıyor sürekli göğsüme yüzüme yemek veriyorum vurarak döküyor . Uyku sorunu çok yaşıyoruz o yüzden sinirlerime hakim olamıyorum kızıyorum bağırıyorum ama tabiki asla vurmadım acaba bagirdigim icinmi böyle şiddete yöneldi
Rumeysaerva Kaansmomm vallahi benimkide 11 ay 21 günlük aynısı bizde gülmüyoruz ama yüne yapıyor hatta kendi istediğini yapmayınca kafasını yere vurup aglıyor