23 aylık kızım ücretsizdeyim.iznim bitmek üzere kreşe vereceğim haftaya . Süreç nasıl olacak bilgim yok çok tereddutluyum
Kızım parkı çok seviyor ama parkta oynayan çocuklara herkese müdahale ediyor kayma binme git vs diye sesleniyor böyle olması acaba ayak uyduramicak mi diye endişe veriyor bana . Kreşe giden çocuğunuz var ise nasıl ilerliyor ilk bende girecek miyim sınıfa nasıl olacak detaylı anlatır mısınız ?😔