Tam popo çizgisi etrafında belli belirsiz bir morluk var kuyruk sokumu etrafı gibi diyeyim ama daha öncesinde olmadığına emin gibiyim. Sanki olsa dikkatimi çekerdi otunu bokunu inceliyorum çocuğun. Ebesine sordum fotoğraflı doğum lekesidir normal çoğu bebekte olur dedi ama doğumdan sonra yoktu sanki ya…
Düşmedi, bir yere çarpmadık. Tutuştan mı diyorum o kısma bez geliyor. Bezi sıkı bağlamıyorum. Bezden de olacağını sanmıyorum. Hareketli de maşallah. Kalça ultrasonu daha çekilmedi ama onunla ilgisi var mıdır bilmiyorum.
Söylenen gibi Doğum lekesi ise sonradan çıkar mı ya da sonradan koyulaşır mı? Mongol lekesi mi ne yazıyor internette.