Slmnese 1 aylıkken ilk aptamil ile başladık asırı derece gaz yaptı sonra direk golden goat a geçtim çok memnunum 5 aylık olduk bi ara bebelac gold vereyim dedim damak tadı biraz değişsin diye onu hiç sevmedi içmedi bile ben memnun kaldım ama daha golden goat 2 ye gecmedık onu bılmıyorum