Merhaba anneler kızım 8 aylık olcak bir kaç gün sonra ama asla basmıyor ayaklarını büküp oturuyo kızımdan baya küçük olan bebekler 3 4 aylık basanlar bile var ama kızım hiç basmiyo gorumcemin kızı bildiğin duruyor ayakta annesi ellerinden tutuyor 9 aylık 7 aylıktan beri duruyo aka kizim hiç basamiyor bir sorun olabilir mi böyle geç basan var mı doltora gitmeyi düşünüyorum gitmelimiyim korkmalimiyim çok üzgünüm