CemreKerem Gizemege ben aptamil kullanıyordum bana da aptamil gaz yapar sma al dediler ama sma mama aptamil e göre çok yoğun kokuyor sanırım bu yüzden bebeğim almadı ve mamayi bırakmış oldu böylece 😊