Kızlar daha öncede sarılıkla ilgili post acmıştım. Sezeryan dogum yaptım ilk gün ememedi mama da yeterli gelmediği İcin oglum sarılık oldu suan 25 günlüğüz ilk deger 13 tü sonra 9 a düştü bugun ki deger De 5 küsürdü doktor uzamış sarılık olabilir dedi tekrar deger yükselir mi inanın bu sarılık yüzünden kendi ameliyat yerimi bile unuttum hep şişmiş ve agrıyor ama kendimi saldım bu sarılık ileti oglumu bıraksın diye ama ne kadar üstüne düşersem okdr sıkıntı oluyor galiba bu arada kilo alımı ilk günler çok güzel degildi ama şuan güzel almış dedi doktor mama vermişti ama gerek yok şuan kullanma dedi ben de hic vermedim acıkcası emmesi güzel eskisi gibi zorda kalkmıyor ama degerin yükselmesinden korkuyorm