Esra2525 Hataatimda üzücü trwamatik olaylar çok yasadim yıprattı beni si.didem doğum yaptim duygusallık diz boyu oldu herseye duygulaniyirum esim ve ailesi ise tam tersim gaddar sogukkanlilar napsam ki bende kurtulsam bu huydan
Erencinarinannesi Esra2525 normalde hiç umursamayan bir bireydim anne olduğum günden beri herşeye üzülüyorum bende kendimi anlayamıyorum tv izlerken ağlar mı bir insan ağlıyorum işte ama eminim geçecek oğlum biraz fazla ağlayınca bende oturup onla ağlıyorum 😂
Tazemom Esra2525 bilmiyorum sanırım insanları ciddiye almamak kendi kendine mutlu olmaya çalışmak o zaman ne olursa olsn dışarıdakileri umursamıyorsun. Doğumdan sonra çok hassas değişik biri oldm oysa evde tek olsam bile kafama göre eğlenirdim birçok şey yaprdım çok özledm o günleri. Sayende içimi döktüm :)