arveninannesii0 Arkadaşlar elimde 3 paket 800 gramlık aptamil 2 no var. 6-9 ay arası kullanılıyor. Almak isteyen iletişime geçebilir diyarbakırda yaşıyorum. İnternet fiyatına bakabilirsiniz 300 lira arasında. Ben kutu başına 250 istiyorum
arveninannesii0 Nacafa hangi eczane, ben de hemen gidip almak isterim🤭bu fiyata orijinal aptamil ne gördüm ne duydum
Nacafa durukusunannesi_ Adana’da alıyorum avm eczanesinde de hastane yanlarındakinde de aynı şekilde satılıyor. İhtiyacınız varsa gidip bir bakıp orijinalliğine sorgularsınız
Nacafa arveninannesii0 Adana da bir çok eczanede bu şekilde satılıyor. Farklı illerde de var. bulunduğunuz yerdeki eczanelere bakın fazla para vermemiş olursunuz🙃